Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2006 01:03 - Дай СКОРОСТ , ВЯРА , Бутилка УИСКИ и един пакет БОРО
Автор: bobi1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1549 Коментари: 4 Гласове:
0



 

И така , да ви кажа , аз варвам в живота , ама дали живота вярва в мен , е това е друго нещо . Не е сигурно ,  сигурното е , че братя Мърфи със своите закони , вярва в мен с пълна сила , както и неговите закончета.

Та понеже има свобода на словото , реших и аз да напиша няколко закона , подбуден от обстоятелствата и брата Мърфи

 

Та вярвах  в  живота ,  че всичко е Ок и разбира се  вчера докато бях пореден ден на работа извънредно , за да заведа гаджето в Анталията за Нова Година , тя душичката си се чукаше с мой приятел – след  кратък размисъл реших , че вече не ми пука и днес сутринта и бих дуспата. – да не ти пука

 

Вярвах и в работата си , само , че нали се сещате за термина преразходи, та тези не знам от къде появили се преразходи , ми намалиха заплатата , ами хич не ми пука вече  , защото си бачкам няколко неща, така, че тарикатите от офиса не могат да ми стежнят деня

 

Вярвах в здравеопазването ни , ама от 3 месеца ме мъчи кашлица , която след многократни ходения по доктори и изписани лекарства и антибиотици за стотици левове , не спря , ама да ви кажа не ми пука , една кашлици , все ще мине някога

 

Вярвах в държавата ни , ама , всичко поскъпва , навсякъде задръствания , да не говорим за градският – ОП’С прощавайте исках да кажа адският транспорт , в който освен , че мръзнеш  и седиш понякога до фенове , които миришат по- зле от порове , чакаш и с часове, докато не замръзнеш напълно.

 

Та  братлета , за да не си помислите , че съм песимист , ще ви кажа в какво вярвам сега и мойте закони :

 

  1. Вярвам в себе си на пук на другите и независимо какво говорят за мен .

 

  1. Вяравам в бъдещето , което сам си създам , а не да  чакам съдбата  да ми го даде.

 

 

  1. Вярвам , че въпреки всичко , мога и ще си правя достатъчно пари , въпреки всичко снобари в офиса , които се опитват да ми пречат , а и успявам

 

  1.  Вярвам , че ще си платя малко повече в частна клиника и ще ми намерят лекче за кашлицата , което ще я спре.

 

 

  1. Вярвам , че следвашата мацка , няма да я запознавам с приятелите си , J базик , всъщност , те имат много тъпа философия , ама са иначе пичове – някой от тях  де. Та според тях , трябва да хванеш , някоя грозна мадама , ,за да не ти я пипат другите. Ама според мен това е тъпо .

 

  1. Вярвам в братчеда Джак / поне веднъж седмично / , който наскоро имаше и рожден ден

 

  1. Вярвам и в БОРОТО , да ме прощават непушачите ама сутрин с кафето една цигара , ми идва добре ,така, че сори , може да е вредно , да убива , ама ако казвате , че една цигара , ще ме убие , ще ви кажа , че никой не живее с орлите

 

 

  1. Вярвам , че като ми писне ще запаля колата и за ден два ще отпраша на някъде , за където ми скимне ей така , за   да   се отърва от всички /АЗ специално ще отпраша за Пловдив , при едни другарчета да поживея ден два /

 

  1. Вярвам , че ще намеря изход , каквото и да стане и дори , това да значи , да  предобърна всичко с главата надолу .

 

 

  1. Вярвам  ,че мога да си направя всичко да ми е ОК , въпреки , песимиста брат Мърфи .

 

p.s. А  Ако някоя мацка иска да се повози / на колата де / , да звънне  . Само три неща , да пие да пуши и да обича да харчи .J

 

Ами братлета , това е , това в което вярвам и моите закони . Да ви кажа , мене ме кефят , за вас не знам и ако не ви харесват , честно казано не ми пука.

 

 

  



Тагове:   бутилка,   вяра,   дай,   пакет,   уиски,


Гласувай:
0



1. mikela - :)))
05.12.2006 11:31
Usmivka:)
цитирай
2. анонимен - Vesi
04.07.2007 01:07
Na mene mi haresaha tvoite zakoni a tova 4e vse oste ne si sre6tnal 4oveka za koito ti da si tzelia sviat ne zna4i 4e toi ne su6testvuva.Rano ili kusno i tova ste stane.
цитирай
3. bobi1 - i az si gi spazvam
04.10.2007 20:34
zakonchetata :)
цитирай
4. анонимен - :)
08.08.2010 16:41
Hubavi zakoni i taka kato gledam si gi spazvash :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bobi1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 231569
Постинги: 159
Коментари: 76
Гласове: 155
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031